Aardbeiensorbet is het hele jaar door verkrijgbaar in doosjes van 7,5  dl. Voor deze sorbet gebruiken we vers geplukte aardbeien uit volle grond, die zorgen voor een heerlijke, natuurlijke aardbeiensmaak.

Ijstaarten met aardbeiensorbet, gecombineerd met romig vanille-ijs, zijn vooral verkrijgbaar in het voorjaar en de zomer, wanneer de aardbeien op hun best zijn. In de winter zijn ze beperkter beschikbaar.